praceŚnieżka
Oto Dekoratorium.

Oto Dekoratorium.

Unikalna, lifestyle’owa platforma contentowa, którą stworzyliśmy we współpracy z firmą Śnieżka.

Sercem Dekoratorium jest angażujący content. Przez lata, wokół puszki farby malarskiej stworzyliśmy barwną opowieść o tworzeniu własnego domu, o przytulności, poszukiwaniu stylu, o spędzaniu wolnego czasu na majsterkowaniu i o tym, ile satysfakcji może dawać stworzenie czegoś własnymi rękami.

W ramach naszych działań stworzyliśmy hub contentowy.

Obejmował on stronę internetową, platformę blogową, czasopismo lifestyle’owe na temat urządzania i dekoracji wnętrz, komunikację w mediach społecznościowych (Pinterest, Facebook, Instagram), influencer marketing, video marketing.

Działania w digitalu wspieraliśmy wydawaniem pięknych magazynów wnętrzarskich, trendbooków, publikacji specjalnych, które wspierały ekspercki i edukacyjny wizerunek firmy. Dzięki czytelnikom tych publikacji, Śnieżka stała się dla wielu partnerem na lata.

Przygotowywany content służył przede wszystkim inspiracji i lojalizacji.

To właśnie z tą myślą tworzyliśmy przekrojowe artykuły, ciekawe videotutoriale DIY, wywiady z designerami, blogerami, fotografami czy architektami, dopracowane estetycznie moodboardy. Obsługiwane przez nas media służyły jeszcze jednemu celowi: edukowaniu użytkowników.

Marka Śnieżka, kojarzona dotąd z nieskazitelnie białą farbą, z estetycznym minimalizmem i aranżacyjną prostotą, zaczęła nabierać kolorów. Stała się inspiracją do wyrażania siebie i swojego stylu życia. Zaangażowała klientów Śnieżki w trwającą do dziś dyskusję o designie i dekoracji wnętrz.

arrow
arrow
arrow