praceCiech Sarzyna
Jeśli jesteś rolnikiem, na pewno znasz Chwastox!

Jeśli jesteś rolnikiem, na pewno znasz Chwastox!

To środek ochrony roślin o wysokiej skuteczności chwastobójczej, który łączy ponad 50-letnią tradycję z niezawodnością działania.

Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku marki, będącej liderem w swojej kategorii. Zależało nam by pokazać, że za marką stoją zarówno wieloletnie doświadczenia, jak i innowacyjne podejście: nieustanny rozwój produktu i bezpieczeństwo jego stosowania.

W tym celu stworzyliśmy koncept kreatywny oparty na haśle „JEDNAK”.

W tym celu stworzyliśmy koncept kreatywny oparty na haśle „JEDNAK”.

Komunikacja podkreślała szczególne właściwości Chwastoxu: jego sprawdzoną formułę, a także innowacyjne podejście Ciech Sarzyna, które pozwala na ciągłe udoskonalenie jakości produktu.

„Jednak Chwastox” stało się głównym hasłem spotu emitowanego w TV. Towarzyszyła mu kampania reklamowa w digitalu oraz szereg kreacji promocyjnych oraz materiałów POS, jak ulotki, foldery produktowe, standy, rollupy, bannery czy wobblery.

Platforma komunikacyjna łączyła światy: tradycji i nowoczesności, zaufania i eksperymentu, pewności i ciekawości.

Platforma komunikacyjna łączyła światy: tradycji i nowoczesności, zaufania i eksperymentu, pewności i ciekawości.

Pomiędzy nimi funkcjonuje Chwastox – flagowy produkt firmy Ciech Sarzyna, który z sukcesem wspiera kolejne pokolenie rolników.

arrow
arrow