Oferta

Na pewno masz pytania. Sprawdź, na które z nich możemy odpowiedzieć.

Question mark
Co?

Co?

Co powiedzieć? To pytanie nie tylko o komunikację, ale też o esencję Twojej marki. By na nie odpowiedzieć wykorzystujemy takie narzędzia, jak analiza rynku, kategorii i konkurencji, audyt komunikacji i audyt marki, insighty oraz benchmarking. Projektujemy Big Idea i dbamy o to, by była naprawdę duża. To na niej opieramy strategię komunikacji.

Wiemy już, co powiedzieć. Kolejne pytanie brzmi, jak to zrobić? To pytanie o kreację. Odpowiadamy na nie tworząc identyfikację wizualną i werbalną marki. Projektujemy widzialną warstwę stworzonej strategii. Jest wyróżniająca, jest doskonale dopasowana do marki, jest po prostu kreatywna!

Jak?

Jak?

Gdzie?

Gdzie?

W jakich kanałach nasz komunikat zabrzmi wiarygodnie i atrakcyjnie? Nasza odpowiedź to rekomendacja touchpointów. Kochamy je wszystkie: digital, ATL, BTL, social media czy video. Dopasowujemy je do ścieżki, jaką przebywa twój użytkownik oraz do idei, którą chcemy mu po drodze przekazać.

Są tutaj! Każde działanie realizuje dla nas określone cele. A te cele są zawsze S.M.A.R.T. Testowanie, analityka, raportowanie to aktywności wpisane w każdą strategię komunikacji. Wykorzystywane narzędzia, jak content, newsletter, reklama, social media interpretujemy przez pryzmat dowożonych efektów.

A cyfry?

A cyfry?

Dlaczego?

Dlaczego?

To pytanie o argumentację. O jakość, która ma przekonać klientów do kontaktu z brandem. Odpowiedź to zwykle… opowieść. Opowieść o twojej marce, o jej wartościach i o tym, jak je zidentyfikować i wyrazić. Tworzymy opowieści, które są o czymś. I to coś ma sens.